HTML

Gyógyutazások

Elmentek otthonról, úgyhogy elmentem otthonról, de nem a Szigetre, hanem egy nagyobb szigetre meg később egy másikra is

Friss topikok

  • Dávidot nem lehet becézni: @Anna&Dénes: pontosan. Egyelőre még nem döntöttem el, hogy csak vicces volt-e vagy ijesztő is,... (2009.11.16. 15:17) Mókuskerék bespeedezve
  • Anna&Dénes: Ezaz! Hajrá magyarok! :D Azért aljas húzás volt tőletek, de nagyon LOL! (2009.11.10. 10:30) A kulinarista visszavág
  • Dávidot nem lehet becézni: @Anna&Dénes: Van a képhez tartozó oldal alján egy "Key facts" feliratú link. 157.3 x 214.2 cm (2009.11.03. 19:48) Beuckleaer: Föld
  • Dávidot nem lehet becézni: @Anna&Dénes: sima USB kábelt, de valamiért nem tudtam róla olvasni. Lehet, hogy nem próbáltam ... (2009.10.09. 12:27) catwalk
  • Dávidot nem lehet becézni: @Anna&Dénes: most már láttam (: De ha nagyon akarjátok, kölcsönkérhetjük, amikor itt vagytok. (2009.10.08. 15:12) antikulinarista

meseautó

2009.09.29. 17:31 :: Dávidot nem lehet becézni

A környék ahol lakom Londonban... Szóval nem épp szegénynegyed. A közelben van egy bevásárlóutca, ami persze lényegesen rövidebb és kisebb, mint New Yorkban a Madison Avenue (ahol amúgy a legszebb ékszereket láttam életemben). Európában máshoz (is) jobban értenek, tegnap egy Louis Vuitton bolt előtt egy Rolls Royce és egy Bugatti parkolt. Aztán egy perccel később egy másik Rolls Royce gurult abba az irányba. Az Aston Martin és a Porsche nem ritka látvány az apartmanom környékén. Múlt pénteken vártam a többieket 10 percig a munkahelyem előtt... A banknegyedben... Munkaidő után... Londonban. Az elhaladó luxus és sportautók mennyisége és változatossága döbbenetes. Persze ahol negyvenezer font körül mérik az éves garázsdíjat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://remedy.blog.hu/api/trackback/id/tr431416101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása