HTML

Gyógyutazások

Elmentek otthonról, úgyhogy elmentem otthonról, de nem a Szigetre, hanem egy nagyobb szigetre meg később egy másikra is

Friss topikok

  • Dávidot nem lehet becézni: @Anna&Dénes: pontosan. Egyelőre még nem döntöttem el, hogy csak vicces volt-e vagy ijesztő is,... (2009.11.16. 15:17) Mókuskerék bespeedezve
  • Anna&Dénes: Ezaz! Hajrá magyarok! :D Azért aljas húzás volt tőletek, de nagyon LOL! (2009.11.10. 10:30) A kulinarista visszavág
  • Dávidot nem lehet becézni: @Anna&Dénes: Van a képhez tartozó oldal alján egy "Key facts" feliratú link. 157.3 x 214.2 cm (2009.11.03. 19:48) Beuckleaer: Föld
  • Dávidot nem lehet becézni: @Anna&Dénes: sima USB kábelt, de valamiért nem tudtam róla olvasni. Lehet, hogy nem próbáltam ... (2009.10.09. 12:27) catwalk
  • Dávidot nem lehet becézni: @Anna&Dénes: most már láttam (: De ha nagyon akarjátok, kölcsönkérhetjük, amikor itt vagytok. (2009.10.08. 15:12) antikulinarista

A polihisztor

2009.11.20. 11:04 :: Dávidot nem lehet becézni

Vannak azok az emberek, akik a csillagok valamilyen különösen szerencsés együttállásából kifolyólag ezer meg ezer dologhoz értenek, mégpedig magas szinten. Valami ilyesmire törekszem én is, persze az út vége azért még messze van. Node...

Azt talán már említettem, hogy tréninget oktatók közül néhánynak a szakmai kompetenciája gyakorlatilag megkérdőjelezhetetlen. Az egyébként wales-i származású kedvencem ezen felül igen nyitott a világra és többek között a filozófiához is ért. Azt viszont csak tegnap óta tudom, hogy Oxfordban járt egyetemre. Na vajon milyen szakon diplomázott? Igen... Filozófia. A poén nem ez. Nincs informatikai végzettsége!!

Most éppen az történik, hogy egy számára félig elfelejtett nyelvből (mármint programnyelv) ír tesztet, amit az egyik diák állított össze. Idő híján mondja a megoldásokat és folyamatot, gondolatokat, ahogy eljut a megoldásig... Igazából azon vagyok megdöbbenve, hogy még mindig meg vagyok döbbenve. Akkor is, ha nem mindig jók a megoldásai, pusztán a folyamat. És persze alkudozik a pontokon (((:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://remedy.blog.hu/api/trackback/id/tr971539027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása