HTML

Gyógyutazások

Elmentek otthonról, úgyhogy elmentem otthonról, de nem a Szigetre, hanem egy nagyobb szigetre meg később egy másikra is

Friss topikok

  • Dávidot nem lehet becézni: @Anna&Dénes: pontosan. Egyelőre még nem döntöttem el, hogy csak vicces volt-e vagy ijesztő is,... (2009.11.16. 15:17) Mókuskerék bespeedezve
  • Anna&Dénes: Ezaz! Hajrá magyarok! :D Azért aljas húzás volt tőletek, de nagyon LOL! (2009.11.10. 10:30) A kulinarista visszavág
  • Dávidot nem lehet becézni: @Anna&Dénes: Van a képhez tartozó oldal alján egy "Key facts" feliratú link. 157.3 x 214.2 cm (2009.11.03. 19:48) Beuckleaer: Föld
  • Dávidot nem lehet becézni: @Anna&Dénes: sima USB kábelt, de valamiért nem tudtam róla olvasni. Lehet, hogy nem próbáltam ... (2009.10.09. 12:27) catwalk
  • Dávidot nem lehet becézni: @Anna&Dénes: most már láttam (: De ha nagyon akarjátok, kölcsönkérhetjük, amikor itt vagytok. (2009.10.08. 15:12) antikulinarista

szakítás

2009.09.24. 00:30 :: Dávidot nem lehet becézni

Végre megírtam a diplomakiírásomat, a konzulens rámondta az OK-t, hazaértem és persze most épp nem vagyok álmos. Majd reggel 6 körül leszek megint. Eddig minden nap 8 előtt értem be, hogy kicsit felzárkózzam a tanulnivalóval, mert a többiekhez képest egyéb céges dolgaim is akadtak.

London furcsa hely. Első este például nem jöttünk rá hogyan lehetne éjfél körül pizzát rendelni. Így némi Internetes keresgélés és fél óra gyaloglás után mind az öten nagyon megörültünk a még éppen nyitvatartó McDonald's-nak. Amúgy azt kell gondoljam az eddigiek alapján, hogy idejétmúlt sztereotípia az, miszerint az angolok nem tudnak főzni. A kantinban igen korrekt ételek készülnek, nagy választékban és abszolut magyarhoz hasonló árakon. Mindösszesen a boltok felvágottválasztékán lenne mit bővíteni.

Vasárnap és hétfő este a házban egy-egy összejövetelt tartottunk, ketten épp barátnőstül jelentek meg. Első este mindenféle helyi alkoholos italt próbáltunk ki, illetve teljesen iható francia vörösbort vettem le a boltban a polcról, amit csak azért nem tettem vissza a polcra, mert Chateau David Beaulieu*. Másnap pedig életemben először láttam fagyott pálinkát, úgy látszik az itteni mélyhűtő megharagudott a mézes vilmosra és a mézes barackra.

Londonból pedig még alig láttam valamit, a turistáskodást erősen pótolni kell majd, ha a péntek délutáni felmérést magunk mögött tudhatjuk.

* Instant ítélet: nem találtam a neten, csak 2006-osat, de feltehetőleg ez is a szokásos Merlot, Franc és Sauvignon házasítás, 2008-as létére egyáltalán nem tanninos. Nem egy mélyen szántó bor, de 6 fontért igazán élvezhető, az átlagosnál jobb esti lezáró.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://remedy.blog.hu/api/trackback/id/tr171396052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

icsb 2009.09.24. 09:11:58

A címek némi magyarázatra szorulnak. Sem a Zombi, sem a szakítás nem kapcsolódik az én fejemben semmihez. És a tiédben?

Anna&Dénes 2009.09.24. 10:35:12

Komolyan megfagyott a pálesz? Viszek majd egy hőmérőt. Fotó bizonyítékot kérünk! A menzát nehéz elhinni, biztos ott is járt Jamie Oliver! :)

Dávidot nem lehet becézni 2009.09.24. 13:15:36

A fagyott páleszről Gergő csinált képet, majd elkérem.

zombi = alváshiányos én
szakítás = időt a blogbejegyzésre
süti beállítások módosítása