HTML

Gyógyutazások

Elmentek otthonról, úgyhogy elmentem otthonról, de nem a Szigetre, hanem egy nagyobb szigetre meg később egy másikra is

Friss topikok

  • Dávidot nem lehet becézni: @Anna&Dénes: pontosan. Egyelőre még nem döntöttem el, hogy csak vicces volt-e vagy ijesztő is,... (2009.11.16. 15:17) Mókuskerék bespeedezve
  • Anna&Dénes: Ezaz! Hajrá magyarok! :D Azért aljas húzás volt tőletek, de nagyon LOL! (2009.11.10. 10:30) A kulinarista visszavág
  • Dávidot nem lehet becézni: @Anna&Dénes: Van a képhez tartozó oldal alján egy "Key facts" feliratú link. 157.3 x 214.2 cm (2009.11.03. 19:48) Beuckleaer: Föld
  • Dávidot nem lehet becézni: @Anna&Dénes: sima USB kábelt, de valamiért nem tudtam róla olvasni. Lehet, hogy nem próbáltam ... (2009.10.09. 12:27) catwalk
  • Dávidot nem lehet becézni: @Anna&Dénes: most már láttam (: De ha nagyon akarjátok, kölcsönkérhetjük, amikor itt vagytok. (2009.10.08. 15:12) antikulinarista

Go D-backs!!!

2009.07.30. 08:11 :: Dávidot nem lehet becézni

Furcsa dolog egy 60 éves, 50 kilós nőt látni, ahogy mosolyogva szidja az ellenfél csapatot egy légkondicionált stadionban. A baseball korántsem unalmas, különösen ha olyannal mész, aki elmagyarázza a dolgokat, és egész jó helyen ülsz. Tipikus support the underdog játék volt, megvertük (mármint mi, hazaiak, érted) az előző évi bajnokot. Láttam hazafutást meg mindenféle érdekes dolgot. Nem jártam még otthon focimeccsen, de itt elképesztő mennyiségű szemetet hagynak maguk után az emberek. A mogyoró héját egyszerűen kajálás közben a földre dobják.

Párbeszéd a cheerleaderrel:
- You know where Hungary is?
- Yes I do!
- Where?
- On a map.

Phoenix tegnap óta sem csúszott le az ország legnagyobb városainak listájáról. Ma már jobban éreztem, de ez nem a puszta méreteken köszön vissza, hanem a helyek közti utazáshoz szükséges időn. Kíváncsi vagyok az ország többi része milyen lesz.

Az időeltolódás ebben az irányban fizikailag könnyen elviselhető. Az érzés ellenben nagyon szokatlan. Otthon most háromnegyed 8 van, arra kell gondolnom, hogy miket csinálhatnék ilyenkor.

A családom meg már-már zavaróan rendes velem. Amúgy pedig meghozta ma a posta a fényképezőgép övtáskámat. Inkább azt mondanám rá, hogy derékhoz rögzíthető hatalmas izé. De szeretni fogom.

Képek picasaweben

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://remedy.blog.hu/api/trackback/id/tr441276973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FrankFrank 2009.07.30. 09:58:10

A tsírlíder azért líder, mert ő a legokosabb a csapatban ? :-)

Remélem,, majd itthon egyszer el tudod magyarázni, hogy a baseball hogyan működik.

Kubica 2009.07.30. 10:43:41

Én sem jártam még focimeccsen, de a mondatod tárgyát szotyira cserélve hasonló kontextust el tudok képzelni itthon is.

Cs.Kornel 2009.07.30. 12:06:44

Igazi hős vagy, hogy kibírtad ezt az irdatlan hosszú utazást!
Amúgy szerintem lehet becézni a Dávidot!(legalábbis én tudom) hihihi
süti beállítások módosítása